Owner Post Them Follow Dash



Pretty Heart
pretty heart;

Assalamualaikum

 photo 0bc7b827-0e82-48dc-acdc-b053905d2922.jpg
Hello and welcome to my blog
I pour my heart and thoughts here
Pardon my words. May Allah bless you.

Reminder

⊰Say Alhamdulillah!⊱
Oh Allah. Do not attach my heart, to what written to be mine
[you may lost all you have,you may lose the people you love,but as long as you still have ALLAH, you have all you need]
[i love Islam]


Say:Alhamdulillah say : Allahuakbar Create life that feel goods on the inside

Bertukar Wajah Lagi?

DALAM sibuk2 menguruskan hidup seharian, sempat jugak curi2 masa tukar layout blog yg baru. Lantaran kesungguhan yg tak penah putus(padahal mata da ngantuk sgt nie), akhirnya siap jugak layout header blogku yg baru. Banyak sebab kenapa aku tukar layout blogspot. Antaranya :

1.  Lambat loading page (aku pakai celcom broadband, kat sekolah jer guna wifi streamyx, tapi takkan nak tdo kat sekolah pulak,heheheh)

2. Aku cepat bosan (sifat semulajadi nie, suka berubah2 )

3. Suka belajar benda yang baru ( latih buat design walaupun design merapu jer)

4. Banyak lagi ( tak larat nak huraikan, ke malas?wahahhaha)


Oklah, untuk entri kali nie aku nak tunjuk design2 header yg penah aku buat.

yang nie header pertama aku reka, guna illustrator sebab masa tue tak donlod photoshop lagi



Masa baru nak mengenal dunia blogging, nie layout pertama yg aku pakai.


Rekaan header nie aku pakai sekejap jer


Lepas tue aku tukar dengan header yang nie, masih tak lari dengan imej pink.


Header nie pulak baru jer  buat petang tadi , tapi tak digunakan sebab tak cantik (pada pandangan mata aku....hehhe)



Header serabut nie akhirnya jadi pilihan sebab dapat menggambarkan fikiran aku yg tengah serabut sekarang. Yang lebih menarik, aku dapat lari dari imej pink....walaupun sebenarnya dalam hati meronta2 nak letak warna pink (amik kesempatan letak warna pink kat tulisan...heheheh)




Bagi anak ain, blog cantik macamana sekalipon tapi kalau tak berupdate tak guna jugak.Oleh itu, mulai hari nie, aku akan cuba merajinkan diri..chayo!

Labels: