Owner Post Them Follow Dash



Pretty Heart
pretty heart;

Assalamualaikum

 photo 0bc7b827-0e82-48dc-acdc-b053905d2922.jpg
Hello and welcome to my blog
I pour my heart and thoughts here
Pardon my words. May Allah bless you.

Reminder

⊰Say Alhamdulillah!⊱
Oh Allah. Do not attach my heart, to what written to be mine
[you may lost all you have,you may lose the people you love,but as long as you still have ALLAH, you have all you need]
[i love Islam]


Say:Alhamdulillah say : Allahuakbar Create life that feel goods on the inside

Seiras Zur Eda

WAJAH seiras Zur Eda? dah banyak kali rakan sejawatku berpangkat kakak di sekolah beriya mengatakan yang muka aku macam Zur Eda, penyanyi zaman 80an dan 90an. Maaflah sebab aku kurang mengenali penyanyi ini, tapi jauh di sudut hati teringin juga nak tengok muka penyanyi yang dimaksudkan. Betul ke muka aku seiras dia? Terus saje aku buat kajian kat internet dan terjumpa beberapa keping gambar Zur Eda.
 
Tercari2 juga bahagian wajah yg mana iras denganku. Matanyakah, hidungnyakah, senyuman manisnyakah atau tahi lalatnyakah( hehe, xde tahi lalat kat pipi, bawah mata adalah). Kemudiannya aku masuk lagi ke laman web yang bole menganalis wajah kite kepada wajah selebriti dunia yang hampir seiras dengan gambo yg telah kiter uploadkan. Dan hasilnya...jeng,jeng,jeng....mmg xde langsung gambo zur eda tersenarai kat situ.

Untuk gambo pertama, wajah seiras kana...huhu,sape la pulak kana nie, yang aku tahu buah asam kana yg manis2 tu sbb penah makan masa kecik2 dulu.

Dulu2 masa belaja kat universiti, ada juga kawan yg kata muka aku macam si sammy nie. Entalah, oleh kerana dulu masa belajar, muka aku merah dengan jerawat, nak tgok muka sendiri masa tue pun macam malas jer, lagi nak pk muka org lain yg sama macam aku...mmg tak kuasa.

Macam Beyonce pulak, mmg wajah artis yg seiras akan berubah mengikut gambar yg diupload.

Bagi anak ain, tak kisahla muka iras macam artis ke tak. Kadang2 kiter nie kalau dapat seiras wajah org yg tak berapa nak lawa  tak nak ngaku sama, tapi bila dapat seiras yg lawa mulalah timbul riak dan bangga. Ape2pun, kak Zur Eda nie mmg manis dan lemak merdu suaranya.  Bagi sesiapa yg tak penah dengar lagu yg dinyanyikan oleh beliau, sila klik SINI

Labels: