Owner Post Them Follow Dash



Pretty Heart
pretty heart;

Assalamualaikum

 photo 0bc7b827-0e82-48dc-acdc-b053905d2922.jpg
Hello and welcome to my blog
I pour my heart and thoughts here
Pardon my words. May Allah bless you.

Reminder

⊰Say Alhamdulillah!⊱
Oh Allah. Do not attach my heart, to what written to be mine
[you may lost all you have,you may lose the people you love,but as long as you still have ALLAH, you have all you need]
[i love Islam]


Say:Alhamdulillah say : Allahuakbar Create life that feel goods on the inside

Indah Malam

Hari ini kami berbuka diluar, da lama juga kami tak menikmati suasana enak makan berduaan. Jadi kali ni, aku tak lepaskan peluang. Bila diajak, ikut ajela..untung juga tak payah terperuk sorang2 di dapur hari ni. Selesai solat maghrib, kami terus bersiap. Tempat dituju restoran makanan segera, sebab mmg da lapar kenala segera berbuka. Selesai saje menikmati juadah, aku terus merayu2 kat adam supaya bawak aku ke Taman Tema Eropah bersebelahan sajer dgn restoran tmpt kami mkn. Adam bila Hawa da pujuk...slalunya dia ikutkan ajer... Seronoklah da lama tak pergi tmpt permainan mcm nie...(tapi ponteng terawihla gamaknya mlm nie...ish2)...

Indahnya pemandangan malam di taman tema Eropah...mengingatkan aku pada suasana ceria di Genting Highlands...lama tak gi sana...

 
Dalam banyak2 permainan yang disediakan, aku memilih untuk menaiki xcoster (mmg favourite lau gi taman tema permainan mesti cari roller coaster punya) 
 
Beli token 10 keping dan ada baki lagi dua keping ,membazir lau tak diguna, jadi aku main game yg menjanjikan hadiah teddy bear yg comel2 belaka. Tak sangka bertuah dan dapat hadiah teddy bear yg comel. Wah, lumayan jugak, lau beli kat pasaraya confirm melayang dalam RM20 ke RM50.
 
sekejap saje kami singgah di sini, dalam pukul 9.00 kami pulang. Aku pula tersenyum lebar, sbb pulang bawa hadiah tak disangka...

Labels: