Owner Post Them Follow Dash



Pretty Heart
pretty heart;

Assalamualaikum

 photo 0bc7b827-0e82-48dc-acdc-b053905d2922.jpg
Hello and welcome to my blog
I pour my heart and thoughts here
Pardon my words. May Allah bless you.

Reminder

⊰Say Alhamdulillah!⊱
Oh Allah. Do not attach my heart, to what written to be mine
[you may lost all you have,you may lose the people you love,but as long as you still have ALLAH, you have all you need]
[i love Islam]


Say:Alhamdulillah say : Allahuakbar Create life that feel goods on the inside

Aktiviti Hujung Minggu

Laporan Hujung Minggu
Shopping sakan (tupun kalau gaji da masuk...kalau tak tengok jerla eh...). Lokasi pilihan Tebrau City Plaza.Butik kegemaran..Esprit...

Lau gi shopping syaratnya kena bwk jurugambar peribadi...

Ok...da siap shopping aktiviti seterusnya ialah tengok wayang...tak sah lau tak tgk cerita2 terbaru..aku mmg kategori kaki wyg, nasib baik sekepala dgn org umah...

Aktiviti hujung minggu takkan berjaya lau takde dia nie...teman sejati,sahabat baik,abang,merangkap hubby aku...

erm...nak buat camne diapun suka bergaya jugak...macam org bujang jer lagaknyer...

Paling tak suka, kena beratur dan tunggu nak beli tiket...so langkah yg aku ambil hari nie ialah booking tiket dulu...kan snang...tayangan pilihan hari nie..G.I.JOE..

Aktiviti nie mmg seronok..tapi kena jaga2..maklumlah skrang kan tgh sibuk dgn penularan wabak Influenza A...kena tutup muka masa gi tmpt yg sesak dgn org ramai...nasib baik pakai selendang hari nie...Ok tak lau aku berpurdah macam nie???

Masa menunggu aku tak bazirkan begitu saja...sempat jugak aku buat pemerhatian keadaan org di sekeliling...lihat kiri,orang..lihat kanan,pun orang...pandang atas,bumbung...pandang bawah,mcm nak terjatuh,gayat...

Tepat pukul 2.15 petang...Oklah taknak buang masa lagi...tayangan da nak bermula sekejap jer lagi..cau dulu...

Labels: