Owner Post Them Follow Dash



Pretty Heart
pretty heart;

Assalamualaikum

 photo 0bc7b827-0e82-48dc-acdc-b053905d2922.jpg
Hello and welcome to my blog
I pour my heart and thoughts here
Pardon my words. May Allah bless you.

Reminder

⊰Say Alhamdulillah!⊱
Oh Allah. Do not attach my heart, to what written to be mine
[you may lost all you have,you may lose the people you love,but as long as you still have ALLAH, you have all you need]
[i love Islam]


Say:Alhamdulillah say : Allahuakbar Create life that feel goods on the inside

kembar korea



quiz and the result is Song Hye Kyo


Anda dan kembar anda merupakan pasangan yang sangat 'cute'.

Dari segi penampilan sehingga perwatakan anda berdua amatlah 'cute'.

Ramai yang ingin berpasangan dengan anda tetapi anda anggap mereka sebagai teman (tetapi mesra) sahaja.

Anda juga berpotensi untuk meremuk hat dan perasaani orang lain dengan menolak cinta dan permintaan mereka.

Oleh itu, anda perlu berhati-hati dalam mengunakan ke 'cute'tan anda tersebut.


yg nie bak kata org jawa "yek yek ooooo jer"...

aku saje2 jer amik kuiz nie memandangkan minat yg sgt mendalam dengan mailto:drama@sinetron korea...tanyala aper jer citer yg aku tak beli...smua ada dlm collection aku.....(yg best2 jer aku beli...yg jiwang sgt pun aku tak minat)hehehhe...

aku mmg terpengaruhla dengan jln citernya sampaikan makanan korea yg dipanggil kimchi tu pun aku suka makan...cuma kat malaysia nie susah cari n mahal skit....tp lau da minat...mmg org mcm aku nie sanggup......

sajian wajah aktor dan aktres korea yg kacak dan jelita mmg menarik minat aku nak menonton...

maybe niela hobi org yg blum dapat anak mcm aku....=(

lau pk pasal anak buat aku stress lebih baik aku tengok citer korea...

minat aku dikongsi bersama adik2 aku yg lain.......

termasuk adik aku yg paling solehah si patin....hehehh...

aku tak pasti bila aku nak stopkan minat aku nie...

yg pastinya buat masa skang aku blum pernah lagi berniat nak stop beli dvd citer korea!!!!

tunggula masa akan datang......saper tau kan????




Labels: