Owner Post Them Follow Dash



Pretty Heart
pretty heart;

Assalamualaikum

 photo 0bc7b827-0e82-48dc-acdc-b053905d2922.jpg
Hello and welcome to my blog
I pour my heart and thoughts here
Pardon my words. May Allah bless you.

Reminder

⊰Say Alhamdulillah!⊱
Oh Allah. Do not attach my heart, to what written to be mine
[you may lost all you have,you may lose the people you love,but as long as you still have ALLAH, you have all you need]
[i love Islam]


Say:Alhamdulillah say : Allahuakbar Create life that feel goods on the inside

KRSV SPM 2013 (satu pengalaman yang panjang)

Tahun ini tahun yang sangat mencabar. Setahun yang lepas memang tersangatlah best buat diriku sebab terlepas dari menjalankan tanggungjawab yang besar, memikul beban tugas sebagai pentaksir kerja kursus SPM Seni. Rupa - rupanya masa berehat tak panjang. Tahun ni kena juga mengajar kelas tingkatan 5.

wajah-wajah gembira anak murid, diorang tak sedar cikgu diorang tengah stress ..hihi...

Antara tajuk yang dipilih :

1. Model Jet pejuang
2. Lanskap sungai
3. Arca mobail
4. Kalendar

Cukupla 4 dari sembilan tajuk yang ditawarkan. Tu pun da buat mata berpinar nak mengadap 159 calon seorang diri. Cikgu seni dah semakin pupus agaknya. Aku jadi cikgu seni tunggal kan SMK Seremban Jaya.
Apapun tanggungajawab kena di lakukan sebaik dan sedaya yang mungkin. Kerja pagi hingga ke petang dah tak jadi masalah sebab sekarang aku da pandai amalkan supplement shaklee ..huhu..

Jika dulu, tahun 2007 hingga 2011, mula saja kalendar masuk bulan julai...kompem klinik tempat aku tuju. Darah Tinggi sebab stress katanya...muda2 dah kena darah tinggi..bahaya kan. Tapi sekarang tahun 2013, alhamdulillah sangat. Allah bagi peluang aku sihat dan dapat kerja pagi ke petang walaupun di bulan ramadhan. syukur.


Sebelum aku tamatkan entri panjang ni aku share skit gambar2 pelajar yang tengah buat kerja kursus :)





nota kakiku 1 : minggu depan minggu pentaksiran. mudah2an semuanya berjalan dengan lancar.amin