Owner Post Them Follow Dash



Pretty Heart
pretty heart;

Assalamualaikum

 photo 0bc7b827-0e82-48dc-acdc-b053905d2922.jpg
Hello and welcome to my blog
I pour my heart and thoughts here
Pardon my words. May Allah bless you.

Reminder

⊰Say Alhamdulillah!⊱
Oh Allah. Do not attach my heart, to what written to be mine
[you may lost all you have,you may lose the people you love,but as long as you still have ALLAH, you have all you need]
[i love Islam]


Say:Alhamdulillah say : Allahuakbar Create life that feel goods on the inside

Gaya berevolusi ikut kulit


Hana Tajima Simpson atau lebih dikenali sebagai hana Tajima, ikon gaya hijab yang terkini. Orangnya cantik berketurunan jepun dan inggeris. Kadang2 bila tengok sekali imbas ada rupa melayu moden Malaysia. Bagaikan terpukau dgn keayuan dan style moden yang diketengahkan oleh beliau sehingga ada di kalangan gadis remaja yang tidak bertudung, kini secara tak sedar suka nak menyarungkan tudung/hijab di kepala semata2 ingin kelihatan trendy.

              Hana tajima  vs  Hana tak jadima 2 tahun lepas pic edit


Terkini entah kenapa nama hana tajima jarang disebut. Mungkin gaya hijab memang mudah berevolusi.   Bagi anak ain sendiri, setelah memiliki cahaya mata, rasanya lebih gemar memakai tudung bawal. Pada awalnya tudung bawal ni telah dipopularkan kembali oleh stylista yang berasal dari Indonesia, Dian Pelangi. Memang ngetop . Fesyen nya jadi ikutan hingga berpuluh2 tutorial cara pakai tudung bawal k
wujud kat youtube.



                                       gaya tudung bawal dian yang "keren" -------------- abaikan muka yg gelap ni  *setahun lepas pic non-edit


Anak ain, sejak seminggu lalu senang memakai tudung express bertopi. Dulunya tudung seperti hanya digunakan jika terlambat tapi nak cepat. Sekarang, dah jatuh cinta pula. Mungkin dulu anak ain tak yakin  nak pakai sebab kulit yang kusam . Jika pakai tudung yang berawning rasa gelap sangat muka. Sekarang lepas cuba makan produk shaklee set skin booster yang mengandungi ESP + vitamin E + Vitamin B-Complex + GLA, alhamdulillah, rasa lebih berkeyakinan. Di sekolah , sudah guru lelaki ada yang berani menegur muka lebih berseri dan cerah kemerahan. Baru 2 minggu saya consume set ni. Itupun belum lengkap, rasanya berkobar-kobar nak beli Vitamin C gaji bulan ni.



credit pic :google



entri bersambung.....
(nantikan testimoni bergambar )





nota kakiku 1:  apapun gaya berhijab anak ain akan cuba pastikan mengikuti syariat dan menutupi dada.

nota kakiku 2 : Mudah2an dengan usaha berterusan dan disiplin yang tinggi anak ain dalam menjaga kesihatan semua hasrat yang dicita-citakan akan berhasil dan tercapai. Allah Maha mendengar. Anak ain takkan berhenti mencuba.
(maksud tersirat, hanya difahami oleh orang yang mengerti)

nota kakiku 3 : minggu depan gaji, apelagi cepat2 hubungi saya. Pastinya harga runtuh dan rundingan percuma seumur hidup



Labels: