Owner Post Them Follow Dash



Pretty Heart
pretty heart;

Assalamualaikum

 photo 0bc7b827-0e82-48dc-acdc-b053905d2922.jpg
Hello and welcome to my blog
I pour my heart and thoughts here
Pardon my words. May Allah bless you.

Reminder

⊰Say Alhamdulillah!⊱
Oh Allah. Do not attach my heart, to what written to be mine
[you may lost all you have,you may lose the people you love,but as long as you still have ALLAH, you have all you need]
[i love Islam]


Say:Alhamdulillah say : Allahuakbar Create life that feel goods on the inside

TOP 5 fesyen terhangat!

Memang unik merangkap aneh. Tapi itulah yang dikatakan fesyen. Kali nie aku paparkan pilihan hangat warga matahari terbit. Biarpun pelik pada pandangan mata aku( kenyataan yang menjelaskan bahawa aku bukan orang jepun tetapi orang melayu yang boleh menilai trend mana yg sesuai diikut). Jom kiter tengok fesyen yg mendapat tempat dihati mereka.

1. Fesyen ala2 pembantu rumah (kira yg paling comel pernah dicipta) 
bayangkan kalau bibik makcik aku yang kat KL tu pakai sebijik camnie...hehehe....






2. Ini pula trend kasut ladam kuda...berdesing kalau baling kena kat kepala.


3. Ingat nak test solekan nie kat adik akula....wahhahah...


4. Amaran: yang ni tak sesuai untuk tontonan umum 
apatahlagi menyarungnya....oh tak sanggup aku.




5. Ni fesyen mesra alam, fesyen the beetles. Walaupun aku suka serangga tapi tak mungkin aku terjemahkan kesukaan aku tu dengan cara berfesyen camnie....mmg mimpi ngeri...

Rumusannya, org Jepun mmg kreatif ! heheheh



Labels: