Owner Post Them Follow Dash



Pretty Heart
pretty heart;

Assalamualaikum

 photo 0bc7b827-0e82-48dc-acdc-b053905d2922.jpg
Hello and welcome to my blog
I pour my heart and thoughts here
Pardon my words. May Allah bless you.

Reminder

⊰Say Alhamdulillah!⊱
Oh Allah. Do not attach my heart, to what written to be mine
[you may lost all you have,you may lose the people you love,but as long as you still have ALLAH, you have all you need]
[i love Islam]


Say:Alhamdulillah say : Allahuakbar Create life that feel goods on the inside

Gaya Hijab

Baru2 nie  aku jatuh minat dengan gaya hijab dengan anak tudung syria yang kemudiannya di padankan dgn selendang atau org arab panggil pashmina aneka warna. Terbaru aku berjaya memiliki anak tudung i-DA dari butik hajaba. Banyak pilihan tapi harganya..hmmm...mmg bole tahan la...RM40 sehelai...tu baru anak tudung..belum tudung nyer lagi....kira kena budget rm100 untuk dapat set lengkap....
yang nie anak tudung i-Da dari butik hajaba...lipatan anak tudung nie mmg kemas..kain lycra selesa dipakai.....


yang ni plak anak tudung syria...murah jer rm15 sekali dgn tudung...cuma dalam gambar ni aku padankan dgn selendang


tudung syria ni aku beli secara online rm16 dari butik kawan aku...



gambar nie dari butik najjah....suka sangat gaya model nie berhijab....

Buat wanita2 yang berhijab dan sukakan gaya hijab seperti yang aku post kat atas tue..bolela layari laman web seperti di bawah:
1. http://www.najjah.com
2. http://welovehijab.com
3. http://hijabstyle.blogspot.com

Labels: